jouriblom.reismee.nl

Milaan / Venetie

Een eerste berichtje vanuit Venetie. (heel vervelend toetsenbord, dus wordt een kort berichtje)

Gisterochtend aangekomen in Milaan. Met de metro zijn we naar een hostel gegaan, wat niet erg makkelijk te vinden was. Gelukkig was er voldoende plek. 's middags de stad in geweest, staat een hele mooie kerk, wel erg druk in de stad. Beetje rondgelopen en een heerlijk italiaans ijsje gegeten, daar lust ik er wel meer van

Tongue out

's avond een lekker koud biertje gedronken en een heerlijke pizza, dat kunnen ze hier in italie wel maken

Wink

Vanochtend naar het trein station gegaan met de metro en daar een treinkaartje gekocht naar Venetie. Even moeten wachten en toen 3 uurtjes in de trein gezet naar Venetie, mooi landschap.

Gehoord dat het daar heel druk zou zijn, dus een betaalbare slaapplek zou moeilijk worden, maar gelukkig toch een betaalbare plek gevonden, op een top locatie trouwens. Vanmiddag hier rondgelopen, super mooi hier. eind van de middag met de boot terug gegaan en even lekker spaggeti gegeten. Even een bietje bij het water gedronken, wat foto's gemaakt en zo terug naar de kamer.

Foto's kan ik er hiet niet op zetten, misschien volgen die later.

Ilse

eeey lief broertje,

Toppie zeg dat je weer lekker ergens anders heen gaat. Doe je verder nog andere dingen?
Ben heel erg benieuwd..

KUssjes uit Turkije